donderdag 1 september 2011

Donderdag 1-9, relaxen in de villa

Vanmorgen werden we om 8 uur uit bed gebeld. Er waren ons een aantal dingen opgevallen in de villa die niet helemaal klopte dus hebben we AV gemaild zodat er wat aan gedaan kon worden. Die reageerde gelijk en hebben de Engelse organisatie ingelicht zodat die er wat aan konden doen.

We waren sowieso niet van plan om iets te doen vandaag, lekker uitrusten dus ze mochten van ons vandaag wel langs komen. We hebben dus de hele dag lekker geluierd, tv gekeken, geslapen, de kids wat gezwommen. heerlijk zo'n ontspannend dagje.

We zijn vanmorgen alleen de boodschapjes gaan doen terwijl Jesse en de meiden thuis bleven zodat er zeker iemand thuis was. John en ik hebben lekkere corndogs gehaald, ons nieuwe favoriete gerecht. Bij de Wallmart kan je ze warm kopen dus hebben we de kids verrast. Nadeel is wel dat we vast allemaal vijf kilo zijn aangekomen. In elk geval een lekker dagje.

De mensen van het beheer van de villa zijn overigens niet gekomen, wel een minpunt...

Ik heb lekker lekkerbekjes gebakken met rostirondjes en zoete erwten. we hadden allemaal onze eigen beker favoriete ijs. John en Jesse Snickers ijs, Megan en Chloƫ m&m ijs en ik Ben en Jerry ijs.
Geen foto's vandaag. Morgen gaan we nog een dag naar Universal. Bovendien moeten we onze koffers gaan inpakken. Ik kan niet geloven hoe snel het allemaal is gegaan.

Toch vinden we het straks weer fijn om naar huis te gaan, het weer is redelijk onstabiel, Tropische storm Jose gaat ons op het moment aan de linkerkant voorbij maar er ligt een vette orkaan genaamd Katia al op de loer. Gelukkig komt die dit weekend nog niet in de buurt. Morgen eerst nog een keertje naar Universal. Voor degene die mijn blogje volgen, vreemd genoeg kan ik zelf niet reageren op mijn eigen blog, hij accepteert mijn wachtwoord niet.

1 opmerking:

  1. Wel jammer van de management company, wel zeggen dat je komt, maar niet doen. Nou ja je vermaakt toch wel, maar dit soort leermomenten wil je niet in de vakantie.

    Heeel veel plezier in Universal!!

    BeantwoordenVerwijderen