maandag 29 augustus 2011

Maandag 29-8, zwemmen, Flea market en Cracker barrel

Vandaag hebben we een drukke dag gehad. We zijn vanmorgen eerst gaan zwemmen. Het was heerlijk warm maar we wisten dat er vanmiddag ook weer onweer gemeld was. we hebben nog steeds wat last van Irene lijkt het. We waren dus vroeg bij Aquatica. ik heb dit keer flink foto's gemaakt.


De rapids blijven favoriet bij John en de kids.
Ook de glijbanen worden weer benut. Het was nog steeds zonnig dus we hebben het er echt van genomen.


In het begin van de middag begon de lucht inderdaad donker te worden. Op dat moment lagen John en ik bijna te slapen op onze bedden. Er werd om geroepen dat de zwem attracties even dicht zouden gaan. Even later gingen ze weer open maar John en ik hadden er niet zoveel vertrouwen in en we besloten om ons te gaan aankleden en even naar de Flea Market op de Highway 192 te gaan.

Daar hebben we een tijdje rond gewandeld. ik heb een mooi dolfijn shirt gekocht. John zag ineens een prachtig shirt met een prachtige wolf erop. John heeft iets met wolven, hij heeft ook een tatoeage van een wolf. Hij kon het dus niet laten hangen.
We zijn daarna naar de villa terug gereden maar eigenlijk had ik geen zin om te koken dus had ik het idee om nar de Cracker Barrel te gaan. Hier op de Highway 27 zit een grote en het was me al opgevallen hoe druk het daar was dus en goed teken. De vorige keer in 2008 viel die in Kissimee tegen dus twijfelde we wat maar we besloten er toch naar toe te gaan.


We hebben er geen spijt van gehad, wat hebben we er lekker gegeten, Megan had heerlijke kip, Chloƫ een mega burger. John, Jesse en ik hadden een heerlijke steak.
De cracker barrel is beroemd om zijn schommelstoelen en daar hebben we nog even gezeten.





De meiden liggen nu nog even in het zwembad, de heren voor de t.v. het is een leuke dag geweest


3 opmerkingen:

  1. Lekkere stoelen lol, nee weer een prima dag zeg, enne Cracker is best OK ja toch. Nog heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan altijd heel graag ontbijten bij The Cracker Barrel, we krijgen de kids nooit weg uit de winkel. Heel leuk en lekker.
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen